Tuesday 17 May 2011

It's snazzy or scary huh?

Assalamualaikum..

Macam biasa rutin aku setiap pagi, selepas sembahyang subuh terus aku sibuk kemas satu rumah nie. Sambil-sambil mengemas tu jugak, tiap-tiap pagi tak pernah aku miss dengar radio Fly.Fm. Gila besttttttt bila dengar Fly.Fm-Pagi Show. Gabungan trio yang bagi aku agak tingtong lahhh...Si Phat Fabes, Ben & Nadia.. (aku suka gila suara Nadia.. huhu)

Dan pagi ni, dorang ada cerita pasal Si Nadia yang terjumpa video Thailand's Got Talent dekat YouTube. Mula- mula cuma dengar suara seorang perempuan tengah menyanyi. Sedap dan merdu je.. Then lepas tue, tetiba jadi suara lelaki pulak! Tersangatlah best okay suara lelaki tuh... (okeh,, tak berapa nak terkejut ..=_=)  But, the most surprising things was when Ben told that the man's voice is from the same woman!!! (Ha... kali nie boleh ler terkejut.. ^_^) Sumpah. aku agak terkejut sampai nak terbeliak biji mata aku sambil tengah basuh pinggan tu tau!!! 



Gempak tak? Ha.. nama awek cun yang boleh tukarkan suara perempuan soprano kepada suara lelaki tenor nie ialah Bell Nantita. Dia nie transgender sebenarnya.. Tapi bakat dia nie sangat awesome kan?!! Agak- agak, kalau Simon Cowell yang duduk kat kerusi juri tue, apa yang dia akan cakap ekk?? haha.

so... it's snazzy or scary?? for me... erm.. 20% for snazzy, 30% for scary... and the rest is AMAZING!! :)

No comments:

Post a Comment