Tuesday 24 May 2011

Alhamdullilah.. bersyukur atas rezeki-Mu Ya Rabbi..:)

Assalamualaikum..

Sejak minggu lepas lagi semua kawan-kawan aku sibuk dengan cerita keputusan final masing-masing. Diorang dengan perasan yang cuak, takut, gementar and macam- macam lagilah. Aku pulak, bukan tak ambil kisah, cuma aku malas nak fikir. Bagi aku, aku dah buat sehabis baik and walau apa pun result yang aku dapat, aku terima je..*statement redha....:p. Tapi, alhamdullillah, dalam pukul 3.30 pagi aku bangun tidur untuk tengok result aku. Dupdapdupdap je dada aku nie nak tunggu UiTM Student Portal tue loading.. Macam dengki je kan? HAHA. Aku dapat 3.29. Em.. Alhamdullilah.. walaupun jatuh dari pointer semester lepas, tapi at least aku semua dapat B+ dengan A. Okay lah kan? Next sem janji tak mau main-main lagi dah!! serikk!!*kejap. rasanya, semester lepas pun aku cakap benda yang sama jugak.....=_=''


Alhamdulilah jugak bila pagi nie aku bangun tidur muka mak aku berseri-seri. Rupa-rupanya aku bakal dapat adik baru.................................................................................................*okeh. itu tipu...hehe.. Tak adalah.. sebenarnya mak aku dah diiktiraf dapat Anugerah Pekerja Cemerlang (APC). Nie anugerah kali kedua mak aku terima sejak tahun 2008. Haa... Korang ingat Datuk Siti je boleh dapat anugerah? Mak aku pun boleh tau?! hehe.Tahniah mak!! Mak kata apa-apa hadiah dari pengiktirafan tu mak nak bagi ama kan? kan? kan? Tenkiu mak!! hehe.. Dah lah.. Papai! :)

4 comments:

  1. Congratsss jugak ! hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah utk mak awakkk...

    result tu pun ok.. tak teruk sgt pun.. jnji 3 pointer..

    kan..

    ReplyDelete
  3. cik hani: yup.. Dah alhamdulillah sgt lah tuh..:)

    ReplyDelete