Saturday 14 May 2011

Cerita hari ini..

Assalamualaikum.. Hakikatnya semalam aku ada banyak benda nak cerita. Tetapi memandangkan blogger.com nie under maintenance, then aku tak dapat nak update blog so terkuburlah semua hasrat aku...............

okeh! cerita semalam masih lagi akan jadi sebuah cerita yang aku akan cerita nanti...(ayat macam kelakar je? =_=) tapi... hari nie aku cuma nak cerita yang aku kepenatan sangat!!!!!! waaaahhh!

aku rasa penat.........T_T


penat sampai rasa nak menangis.....




penat sampai rasa nak menjerit!!!!!!




aku penat... just,,terlalu penat..................



mungkin aku kena rehat n tidur sekejap...... ugh~~~~



papai.



ZzZzzZzZZzZzZzzZzZZzZzzZzZzzZzZzZZzZzZZZz.........................

(P/S: saja guna gambar-gambar baby sebab mereka bessstttttttttt...... so adorable-cutie-funny actions!! plus, tengah mabuk dengan anak buah pertama aku yang baru dua minggu lahir ^_^...)



No comments:

Post a Comment