Sunday 5 June 2011

Doakan kami semua ya.....

Assalamualaikum..

Dupdapdupdap..
Asal nak present je mesti kecut perut.. 
Tak fikir pulak bila setiap kali aku membebel dan melalak tu ek? (Tak takot pulak)
Kurang lagi setengah jam lagi aku nak present.. 
*tak boleh blahh.... lecturer aku tengah sibuk komen kumpulan lain nie haa... aku plak boleh bersengal-sengalan update blog lagi niehhh..... =_=''
Whatever,,
Group pertama dah lepas dan diorang agak baik jugaklah..
Siap ada google map bagai..*Google map je pownnnnn (tapi gempaklah mak kalau nak dibandingkan dengan kau punye map yang kaler gune adobe je.. hehehe)

Semalaman aku tak tidur. Dan aku boleh kata aku puas hati jugak untuk slide nie.. Tapi time presentation tu plak aku tak tahu lah keadaanya macamana nanti.. Doakan tau!!! mesti!!! Wajib!!!!!! Aku paksa korang nie haaa.... HAHA.

Aduyai... Lecturer aku banyaklah pulak komennya dekat kumpulan nie... Saja nak bagi aku saspen sampai rasa nak mati... 
UGHH... tiba-tiba darah gemuruh aku datang.. Ibarat kata orang putih, there's is butterfly in my stomach! erk? Ada rerama dalam perut akuu???????!!! haaaa... tidakk... saya takut sampai rasa nak pengsan...

*pengsan sudaaaa.......


BERITA TERKINI: Mangsa ( kanan )yang terlalu gementar untuk presentation sempat berposing bersama aimy nadia sebelum pengsan.... +_+''


Gudluck dearesttt:
bubu
along
adi
ajim
achik
adik
and
myself!!


chaiyok2!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment